rezerwacja@jetsetclinic.pl

laseroterapia na łysienie

Laser w leczeniu łysienia androgenowego i stymulacji wzrostu włosów

Nadmierne wypadanie włosów czy łysienie ?

Wypadnie włosów to naturalny proces, do momentu kiedy nie ulega nasileniu. Niepokojący może być stan kiedy tracimy ponad 100 włosów na dobę.

O nadmiernym wypadaniu mówimy kiedy odrost włosów nie jest zaburzony, natomiast łysienie to stan, w którym więcej włosów wypada, niż odrasta. Najczęstszym typem jest łysienie androgenowe, na które wpływa dihydrotestosteron (DHT) – aktywna forma testosteronu oraz łysienie telogenowe związane z zaburzeniem cyklu wzrostu włosa.

Jakie czynniki przyczyniają się do wypadania włosów ?

Wypadanie włosów może wystąpić z różnych przyczyn, a do najczęstszych uwarunkowań należą:

• genetyka : dziedziczne łysienie androgenowe
  • stany chorobowe : choroby autoimmunologiczne, zaburzenia gospodarki hormonanej, choroby układu trawienia, dysfunkcja nerek
  • zmiany hormonalne : wahania w gospodarce hormonalne znacząco przyczyniają się do utraty włosów, przykładem może być ciąża, menopauza, choroby tarczycy
  • stres: wysoki poziom kortyzolu przekłada się na mniejsze dotlenienie mieszków włosowych
  • dieta : niedobór niektórych składników odżywczych może powodować wypadanie włosów

W jaki sposób zatrzymać wypadnie włosów ?

Na kondycję włosów bardzo duży wpływ ma dieta, odpowiednia suplementacja i świadoma pielęgnacja. Włosy do prawidłowego wzrostu potrzebują witamin i minerałów, dlatego warto zwrócić uwagę na podaż : cynku, żelaza, biotyny, kwasu foliowego, nienasyconych kwasów tłuszczowych, witaminy C i E. Warto również regularnie stosować preparaty na porost włosów, unikać produktów podrażniających i wykonywać masaże skóry głowy.

Laserowa stymulacja wzrostu włosów

Profesjonalnym wsparciem w walce z wypadaniem, osłabieniem włosów i łysieniem jest stymulacja wzrostu włosów laserem frakcyjnym Fotona, która została potwierdzona badaniami klinicznymi. Nie tylko przyspiesza porost włosów, ale również hamuje proces wypadania. Sam zabieg jest szybki, bezbolesny, nie wyłącza z codziennej aktywności i nie wiąże się z ograniczeniami pozabiegowymi.

Dla kogo laser ?

Laserową stymulację skóry głowy zalecam Pacjentom:

• z nadmiernym wypadaniem, przerzedzeniem lub osłabieniem włosów
  • z przetłuszczającą się skórą głowy
  • z łysieniem androgenowym i telogenowym
  • przed/po przeszczepie włosów

Jak to działa – laser frakcyjny  ?

Zabieg jest praktycznie bezinwazyjny. Polega na równomiernym naświetlaniu skóry głowy wiązką lasera nieablacyjnego erbowo: yagowego i jej podgrzaniu w celu:

• poprawy mikrokrążenia, która wpływa na dotlenienie i odżywienie
  • uwolnienia czynników wzrostu wpływających na wytworzenie pełnowartościowych włosów
  • przyspieszenia regeneracji naskórka
  • zmniejszenia stanów zapalnych

Dzięki temu dochodzi do pobudzenia „uśpionych” mieszków włosowych.

Laser frakcyjny FOTONA — efekty

• poprawa dotlenienia i odżywienia mieszków włosowych
  • większy wzrost nowych włosów
  • wzmocnienie istniejących włosów
  • stymulacja mieszków włosowych (szybszy wzrost włosów)
  • zagęszczenie włosów
  • regulacja pracy gruczołów łojowych (zmniejszona produkcja sebum )

łysienie androgenowe laseroterapia

Jak wygląda terapia laserem frakcyjnym fotona?

Podstawowa terapia składa się z 3-4 zabiegów wykonywanych co 2-3 tygodnie. Ilość potrzebnych zabiegów jak i odstępy między nim zależą od stanu wyjściowego i stopnia zaawansowania problemu.

Terapia łączona

W celu uzyskania optymalnych rezultatów często zalecam terapię łączoną procedury laserowej z zabiegiem mezoterapii igłowej. Pomaga ona dostarczyć skórze głowy odpowiednich substancji odżywczych, pobudzić mikrokrążenie i zrewitalizować mieszki włosowe. Skutecznie wzmacnia cebulki włosów, hamuje nadmierne wypadanie i pobudza ich porost.

Dyplomowany Kosmetolog

Joanna Kołodziej

Zadzwoń do nas

rezerwacja@jetsetclinic.pl

UMÓW KONSULTACJĘ LUB WIZYTĘ

Wypełnij formularz, a my szybko oddzwonimy do Ciebie!

Możesz też zadzwonić +48 22 468 08 08 lub napisać do nas rezerwacja@jetsetclinic.pl